FOODMASTER LA BAMBA

Recentebeoordeling


4 sterren uit 2224 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Foodmaster La Bamba. Meer weten? Ontdek meer

16 jun 2026 om 21:33 de halve kip was veel te hard door bakken dus kon hem weg gooien! erg zonde van het geld
14 jun 2026 om 16:35 jammer dat de pindasaus niet apart verpakt wordt verder goed eten
10 jun 2026 om 20:21 Het eten was weer heerlijk
27 mei 2026 om 20:48 Het eten was weer lekker, alleen jammer dat er weer zout op de raspatat zat, want ik geef dan aan geen zout.
26 mei 2026 om 22:53 De foto's van de bestellijst zien er beter en duurder uit dan de uiteindelijke levering (Wit bolletje ipv pistoletje). Verder prima eten. Levering was snel en goed en vriendelijk.